Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Fotografia w górnej animacji nr 1 Fotografia w górnej animacji nr 2 Fotografia w górnej animacji nr 3 Fotografia w górnej animacji nr 4 Fotografia w górnej animacji nr 5

Dane urzędu:

Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264

Godziny pracy urzędu:

pn. do pt. - 7:30 do 15:30

Kontakt:

tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl

Strona główna

Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony I Sesja nowo wybranej Rady Miejskiej 2024, artykuł 1238 - Aktualności - Gmina Piszczac.

 

Pobierz PDF

Aktualności

 
2024-04-29

I Sesja nowo wybranej Rady Miejskiej 2024

 

Na podstawie postanowienia 324 /2024 Komisarza Wyborczego w Białej Podlaskiej z dnia 19 kwietnia 2024 r. w sprawie zwołania I sesji rad gmin, rad miast i rad powiatów wybranych w wyborach przeprowadzonych w dniu 07 kwietnia 2024 r. zapraszam, na pierwszą sesję nowo wybranej Rady Miejskiej Piszczac dnia 06 maja 2024 r. (poniedziałek)
godz. 1400
.

Sesja odbędzie się w sali kolumnowej Urzędu Miejskiego Piszczac, ul. Włodawska 8, 21-530 Piszczac.

 

Porządek sesji:

  1. Otwarcie sesji przez najstarszego wiekiem radnego obecnego na sesji.
  2. Powitanie zaproszonych gości i przemówienie Burmistrza Gminy Piszczac.
  3. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego Rady Miejskiej Piszczac i Burmistrza Gminy Piszczac przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Piszczacu.
  4. Złożenie ślubowania przez radnych.
  5. Złożenie ślubowania przez burmistrza.
  6. Stwierdzenie quorum.
  7. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej Piszczac:
    1. zgłaszanie kandydatów na funkcję Przewodniczącego Rady Miejskiej,
    2. powołanie Komisji Skrutacyjnej,
    3. przeprowadzenie głosowania (tajnego),
    4. podjęcie uchwały stwierdzającej wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  8. Przejęcie przez wybranego Przewodniczącego Rady Miejskiej prowadzenia sesji.
  9. Wybór Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej:
    1. zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej,
    2. powołanie Komisji Skrutacyjnej,
    3. przeprowadzenie głosowania (tajnego),
    4. podjęcie uchwały stwierdzającej wybór Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej.
  1. Podjęcie uchwał w sprawie:

-   ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Miejskiej,

-   ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Piszczac.

  1. Wolne wnioski i informacje.
  2. Zamknięcie obrad.

 

Burmistrz Gminy

Kamil Kożuchowski

 

  • EKONOWA
  • Piszczac Pierwszy
  • PUP
  • EEA Grants
  • Mikroporady
  • CEIDG Działalność gospodarcza
Urząd Miejski Piszczac, Włodawska 8, 21-530 Piszczac, pow. bialski, woj. lubelskie
tel.: (+48 83) 377 80 18, fax: (+48 83) 377 80 18, email: sekretariat@piszczac.pl, http://www.piszczac.pl
NIP: 5371863264, Regon: 000547626
NIP Gminy Piszczac: 5372343555 Regon Gminy Piszczac: 030237635 Numer konta: BS ŁOMAZY O/PISZCZAC 32 8037 0008 0130 0198 2000 0030
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.