Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Gmina Piszczac w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Lubelszczyzny i z Gminami Parczew, Gminą Biała Podlaska, Gminą Kłoczew, Gminą Ułęż, Gminą Garbów i Gminą Tarnogród realizuje projekt pn. „Podwyższenie standardów e-administracji i e-usług w gminach województwa lubelskiego” w ramach Działania 2.1 Cyfrowe Lubelskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr: RPLU.02.01.00-06-0035/16-00.
Głównym celem projektu jest usprawnienie wykorzystania wysokiej jakości elektronicznych usług publicznych oraz cyfryzacja procesów administracyjnych o charakterze publicznym poprzez zapewnienie ich dostępu dla mieszkańców gmin: Parczew, Biała Podlaska, Kłoczew, Ułęż, Garbów, Piszczac i Tarnogród. Grupą docelową projektu są: urzędy gmin partnerskich, ich kierownictwo i kadra pracownicza, mieszkańcy i przedsiębiorcy z terenu gmin objętych projektem.
Projekt przyczyni się do zwiększenia zdolności jednostek samorządu terytorialnego wchodzących w skład partnerstwa do realizacji zadań publicznych on-line, zwiększenia dostępności usług publicznych świadczonych elektronicznie, zniwelowania barier osób z niepełnosprawnościami w zakresie realizacji spraw publicznych, cyfryzacji procedur wewnątrzadministracyjnych w zakresie wdrożonych usług, wdrożenie procesów partycypacyjnych poprzez uruchomienie e-usług w obszarze konsultacji społecznych.
Okres realizacji projektu: 15.09.2016 – 30.06.2019
Wartość projektu: 5 650 173, 00 zł
Wkład Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 4 802 647, 05 zł