Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady XII Sesji Rady Gminy Piszczac odbędą się w dniu 30 grudnia 2019r. (poniedziałek) w sali kolumnowej Urzędu Gminy Piszczac. Rozpoczęcie obrad o godz. 1400.
Proponowany porządek:
- Przewodniczącego Rady Gminy,
- Wójta Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w uchwale budżetowej na 2019 rok,
- zmian wieloletniej prognozy finansowej,
- uchwały budżetowej na 2020 rok,
- ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych,
- przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Gminy na 2020 rok,
- zniesienia formy ochrony przyrody z drzew uznanych za pomnik przyrody znajdujących się na terenie Gminy Piszczac,
- przyjęcia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych Gminy Piszczac na rok 2020 z uwzględnieniem profilaktyki uzależnień,
- przyjęcia gminnego programu przeciwdziałania narkomanii oraz nikotynizmu
w Gminie Piszczac na rok 2020.
8. Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Rady Gminy.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.