Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady XLII Sesji Rady Gminy Piszczac, odbędą się w dniu 22 czerwca 2023 r. (czwartek) w sali kolumnowej Urzędu Gminy Piszczac.
Rozpoczęcie obrad o godz. 1400.
Proponowany porządek:
1. Otwarcie sesji.- Przewodniczącego Rady Gminy,
- Wójta Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.
7. Raport o stanie gminy za 2022 rok:a) rozpatrzenie raportu o stanie gminy,
b) debata nad raportem o stanie gminy,
c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy za 2022 rok.
8. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2022 rok:a) wystąpienie Wójta Gminy,
b) zapoznanie z uchwałą RIO w sprawie zaopiniowania przedłożonego przez Wójta Gminy Piszczac sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2022 rok wraz z informacją o stanie mienia gminy i objaśnieniami,
c) zapoznanie się Rady z opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy Piszczac za 2022 r. i z jej wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy,
d) zapoznanie się Rady z uchwałą RIO w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Piszczac o udzielenie Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 r.,
e) rozpatrzenie sprawozdania – dyskusja,
f) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Piszczac z wykonania budżetu za 2022 rok i uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:- zmian w uchwale budżetowej na 2023 rok;
- zmian wieloletniej prognozy finansowej;
- powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piszczac.
9. Zapoznanie z pismami które wpłynęły do Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
Piotr Kurowski