Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady XXXIX Sesji Rady Gminy Piszczac, odbędą się w dniu 23 lutego 2023 r. (czwartek) w sali kolumnowej Urzędu Gminy Piszczac.
Rozpoczęcie obrad o godz. 1400.
Proponowany porządek:
- Wójta Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.
7. Wybór Przewodniczącego Rady Gminy:a) zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady Gminy,
b) powołanie komisji skrutacyjnej,
c) przeprowadzenie głosowania (tajnego),
d) podjęcie uchwały stwierdzającej wybór.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:- Odwołania Skarbnika Gminy;
- Powołania Skarbnika Gminy;
- określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu do celów zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów oraz rodziców;
- wprowadzenia programu osłonowego „Teleopieka dla osób starszych w wieku 65 lat i więcej z terenu Gminy Piszczac”.
9. Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Rady Gminy.