Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady XXXVII Sesji Rady Gminy Piszczac, odbędą się w dniu 30 grudnia 2022 r. (piątek) w sali kolumnowej Urzędu Gminy Piszczac. Rozpoczęcie obrad o godz. 1400.
Proponowany porządek:
- Przewodniczącego Rady Gminy,
- Wójta Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w uchwale budżetowej na 2022 rok;
- zmian wieloletniej prognozy finansowej;
- uchwały budżetowej na 2023 rok;
- wieloletniej prognozy finansowej;
- przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Gminy na 2023 rok;
- określenia zasad wnoszenia, cofania i zbywania udziałów i akcji w spółkach prawa handlowego przez Wójta Gminy Piszczac;
- zgody na utworzenie spółki SIM Południowe Podlasie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością;
- zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w tworzonej Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej;
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie bez przetargu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piszczac.
8. Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Rady Gminy.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Grzegorz Panasiuk