Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Dnia 22.02.2022 roku została pdpsiana umowa o powierzenie grantu o numerze 3689/2/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 pomiędzy Gmina Piszcac, a Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska Cyfrowa, z siedzibą w Warszawie, 01-044, przy ul. Spokojnej 13A.
W ramach grantu Gmina Piszczac uzyska: 214203,08 zł
na zwiększenie cyberbezpieczeństwa
Dzięki pozyskanym środkom finansowym z grantu "Cyfrowa Gmina" urząd zostanie przystosowany do bezpiecznej, zdalnej pracy wszystkich urzędników (za wyjątkiem wydzielonego obszaru dowodów osobistych/USC). Zostaną również podniesione zabezpieczenia informatyczne sieci i systemów wewnętrznych. Urzędnicy przejdą szkolenia z cyberbezpieczeństwa. Zostanie wykonana diagnoza cyberbezpieczeństwa urzędu.
Z kolei obecnie używany w urzędzie sprzęt (stacje robocze, monitory, klawiatury, myszki) zostanie odświeżony i przekazany szkołom, co poprawi możliwość realizacji zajęć dydaktycznych przez nauczycieli w ramach zdalnego nauczania. Dzięki temu nauczyciele będą mogli w szerszym zakresie wykorzystywać TIK na lekcjach.
Strona projektu: https://www.gov.pl/web/cppc/v-os-react-eu