Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
NGO z woj. lubelskiego (wykonujące zadania finansowane ze środków publicznych, działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami, seniorów, pomocy społecznej, ochrony zdrowia) mogą zgłaszać się na bezpłatny audytu dostępności cyfrowej swoich stron internetowych WWW pod kątem spełniania standardu WCAG 2.1.
Z badań powstaną wstępne raporty z badania dostępności cyfrowej pod kątem – potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zgodności z międzynarodowym standardem dostępności WCAG 2.1 oraz ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Raporty wstępne będą zawierać rekomendacje dot. eliminacji barier dostępności cyfrowej. Po wprowadzeniu zaleconych zmian zostanie powtórnie zweryfikowana dostępność stron WWW.
Badania dostępności cyfrowej stron WWW będą prowadzone w ramach projektu pt. „Lubelscy Liderzy Dostępności na START” realizowanego z dotacji programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy, finansowanego z Funduszy EOG. Projekt jest realizowany przez Związek Stowarzyszeń Forum Lubelskich Organizacji Pozarządowych w partnerstwie z Lubelskim Forum Organizacji Osób Niepełnosprawnych – Sejmik Wojewódzki.
Zgłoszenia na przeprowadzenie audytu dostępności cyfrowej stron internetowych WWW będą przyjmowane do dn. 28 lutego 2022 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego: