Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady XXX Sesji Rady Gminy Piszczac odbędą się w dniu 21 czerwca 2017 r. (środa) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Piszczac. Rozpoczęcie obrad o godz. 1400.
Proponowany porządek:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokółu z ostatniej sesji.
5. Sprawozdanie z wykonania uchwał.
6. Sprawozdanie z działalności od ostatniej sesji:
- Przewodniczącego Rady Gminy,
- Wójta Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.\
7. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2016 rok
a) wystąpienie Wójta Gminy,
b) zapoznanie z uchwałą RIO w sprawie zaopiniowania przedłożonego przez Wójta Gminy Piszczac sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2016 rok wraz
z informacją o stanie mienia gminy i objaśnieniami,
c) zapoznanie się Rady z opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy Piszczac za 2016 r. i z jej wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy,
d) zapoznanie się Rady z uchwałą RIO w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Piszczac o udzielenie Wójtowi Gminy absolutorium
z tytułu wykonania budżetu za 2016 r.,
e) rozpatrzenie sprawozdania – dyskusja,
f) głosowanie jawne – podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Piszczac
z wykonania budżetu za 2016 rok i uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2016 rok.
8. Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Rady Gminy.
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.