Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady XL Sesji Rady Gminy Piszczac, odbędą się w dniu 29 marca 2023 r. (środa) w sali kolumnowej Urzędu Gminy Piszczac
Rozpoczęcie obrad o godz. 1400
Proponowany porządek:
- Przewodniczącego Rady Gminy,
- Wójta Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.
7. Omówienie wyników konsultacji społecznych w sprawie statusu miejscowości Piszczac.- ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Gminy;
- zmian w uchwale budżetowej na 2023 rok;
- zmian wieloletniej prognozy finansowej;
- udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Bialskiemu na realizację zadania „Dofinansowanie kosztów funkcjonowania powiatowych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej”;
- w sprawie zmiany Aktu założycielskiego Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Piszczacu oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Piszczacu;
- przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Piszczac do roku 2030;
- wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy w trybie bezprzetargowym części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Piszczac położonej w miejscowości Połoski Stare;
9. Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
Piotr Kurowski