Dane urzędu:
Urząd Miejski Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
NIP: 5371863264
Godziny pracy urzędu:
pn. do pt. - 7:30 do 15:30
Kontakt:
tel1: (+48 83) 377 80 18
tel2: (+48 83) 377 80 03
tel3: (+48 83) 377 80 69
tel4: (+48 83) 355 99 80
e-mail: sekretariat@piszczac.pl
Obrady III Sesji Rady Miejskiej Piszczac, odbędą się w dniu 25 czerwca 2024 r. (wtorek) w sali kolumnowej Urzędu Miejskiego Piszczac.
Rozpoczęcie obrad o godz. 14.00
Proponowany porządek:
- Przewodniczącego Rady Miejskiej,
- Burmistrza Gminy,
- Przewodniczących Komisji Stałych.
7. Raport o stanie gminy za 2023 rok:
a) rozpatrzenie raportu o stanie gminy,
b) debata nad raportem o stanie gminy,
c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Gminy za 2023 rok.
8. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok:
a) wystąpienie Burmistrza Gminy,
b) zapoznanie z uchwałą RIO w sprawie zaopiniowania przedłożonego przez Burmistrza Gminy Piszczac sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia gminy i objaśnieniami,
c) zapoznanie się Rady z opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy Piszczac za 2023 r. i z jej wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy,
d) zapoznanie się Rady z uchwałą RIO w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Piszczac o udzielenie Burmistrzowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 r.,
e) rozpatrzenie sprawozdania – dyskusja,
f) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Burmistrza Gminy Piszczac
z wykonania budżetu za 2023 rok i uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok;
- zmian wieloletniej prognozy finansowej.
10. Zapoznanie z pismami które wpłynęły do Rady Miejskiej.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.