Aktualności

 
2022-02-25

Podpisanie umowy na projekt "Cyfrowa Gmina"

 

 - logo.jpg

 

Dnia 22.02.2022 roku została pdpsiana umowa o powierzenie grantu o numerze 3689/2/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 pomiędzy Gmina Piszcac, a Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska Cyfrowa, z siedzibą w Warszawie, 01-044, przy ul. Spokojnej 13A.

W ramach grantu Gmina Piszczac uzyska: 214203,08 zł

na zwiększenie cyberbezpieczeństwa

Dzięki pozyskanym środkom finansowym z grantu "Cyfrowa Gmina" urząd zostanie przystosowany do bezpiecznej, zdalnej pracy wszystkich urzędników (za wyjątkiem wydzielonego obszaru dowodów osobistych/USC). Zostaną również podniesione zabezpieczenia informatyczne sieci i systemów wewnętrznych. Urzędnicy przejdą szkolenia z cyberbezpieczeństwa. Zostanie wykonana diagnoza cyberbezpieczeństwa urzędu. 

Z kolei obecnie używany w urzędzie sprzęt (stacje robocze, monitory, klawiatury, myszki) zostanie odświeżony i przekazany szkołom, co poprawi możliwość realizacji zajęć dydaktycznych przez nauczycieli w ramach zdalnego nauczania. Dzięki temu nauczyciele będą mogli w szerszym zakresie wykorzystywać TIK na lekcjach. 

 

Strona projektu: https://www.gov.pl/web/cppc/v-os-react-eu

 

- banner_na_strone_cg.jpg

 

- cyfrowa_gmina_plakat.jpg