Fundusz sołecki na rok 2016
informacje oraz niezbędne dokumenty
Szanowni Mieszkańcy! Zapraszamy do zapoznania się z dokumentami dotyczącymi Funduszu Sołeckiego na rok 2016. Przypominamy, iż uchwalone przez zebranie wiejskie wnioski należy składać do 30 września 2015 r.
Aby wniosek Sołectwa został przyjęty musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 12 marca 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U 2014, poz. 301).
Wniosek danego sołectwa musi być uchwalony przez Zebranie Wiejskie z inicjatywy sołtysa, rady sołeckiej lub co najmniej 15 pełnoletnich mieszkańców sołectwa, zawierać przedsięwzięcie do sfinansowania ze środków funduszu, ich uzasadnienie oraz oszacowanie kosztów (koszt wskazanych przedsięwzięć nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych w ramach funduszu sołeckiego).
Poniżej publikujemy niezbędne dokumenty dotyczące funduszu sołeckiego na rok 2016:
Zarządzenie Nr 133/2015 Burmistrza Miasta i Gminy w Chmielniku z 31.07.2015 r. w sprawie informacji o wysokości środków funduszu sołeckiego na 2016 r. przypadających na poszczególne sołectwa oraz sposobu wnioskowania przedsięwzięć wskazanych do wykonania w ramach funduszu sołeckiego. pobierz >>>
Podział środków w ramach funduszu sołeckiego na rok 2016 - według sołectw - załącznik nr 1 do Zarzadzenia Nr 133/2015 pobierz >>>
Wzór uchwały Zebrania Wiejskiego – załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 133/2015 pobierz >>>
Przykładowe zadania możliwe do realizacji w ramach środków z funduszu sołeckiego pobierz >>>
Wzór protokołu z zebrania wiejskiego pobierz >>>
Wzór wniosku pobierz >>>